חדשות

שירותים לוגיסטיים במיקור חוץ שכל חברה חייבת להכיר

מתעמקים במשמעות – שיטת הניהול הדוגלת ברעיון לפיו יש להוציא מהארגון את התפעול שלא נמצא בליבת הפעילות שלו והעברת חלק מהפעולות לקבלן חיצוני, כדי שבתוך החברה שלכם תיוותרנה רק פעילויות הליבה.

ניהול במיקור חוץ מעניק מכלול פתרונות מותאמים לכל ארגון על פי צרכיו, מקנה לארגון יעילות, מקצועיות גבוהה גמישות וחיסכון בעלויות.

להעז, לבחור ולקדם את העסק שלך – בעלי עסקים קטנים ובינונים שואפים ליצור משהו משלהם ולהרוויח. בתחום הסחר הבינלאומי כשבעל עסק מחליט לייבא או לייצא , נדרש יידע מקצועי רחב שיאפשר לו לקבל את מגוון המידע התקנות והחוקים וכן הניירת הרלוונטית לאותם תהליכים . 

הוא יכול למצוא את עצמו עומד חסר אונים לעיתים, מול מגוון שירותים בתחום היבוא, יצוא, רכש ולוגיסטיקה שאינם קלים ומכילים בתוכם חוקים נוקשים ומושגים רבים ואין לו מושג איך להתמודד איתם ועם נבכי הבירוקרטיה.

אז בדיוק כאן נכנס לתמונה המושג- “מיקור חוץ”

המטרה פשוטה וברורה – לתת לחברה שתחום הסחר הבינלאומי הוא עיסוקה הבלעדי, ומכירה היטב את החוקים, ובעלת ידע ניסיון ומקצועיות רבה בתפעול מטענים, וניהול שרשרת האספקה הלוגיסטית.

בקיאה בדרכים לחסוך בעלויות ומשאבים, לפעול מול מכון התקנים, משרד הבריאות (או רשויות ממשלתיות אחרות) ולייבא את הטובין לארץ ללא עיכובים.

החברה במיקור חוץ אינה מתחרה עם בעל העסק אלא שותפה להצלחה שלו! לעומת ההפסדים שצובר העסק במציאת פתרונות ולמידה של תחומים שההתמקצעות בהם נדרשות שנים לא מעטות…

השימוש במיקור חוץ תורם ליכולת שלכם להתרכז בפיתוח העסקי של העסק שלכם אשר לשם צריכים להיות מופנים המשאבים האמתיים שלכם.

אז מה בעצם אנחנו מציעים?

עשרת הדברות למיקור חוץ עם קבוצת לוגיסטיקה

  1. מאפשר לכם להתמקד בתחומי הליבה של העסק ולהגדיל את הפעילות המרכזית ולחסוך בהוצאות.
  2. לקצר זמנים ולעמוד בדרישות הרגולציה ביבוא, במכס ובתחומי שרשרת האספקה.
  3. לטפל במטענים ולהעבירם ממקום למקום תוך יצירת שקיפות מקסימלית.
  4. לאפשר לארגון להימנע מלעסוק במשאב האנושי בתחומי הלוגיסטיקה ובהכשרתו ע”י מעבר לקבלת שירותים לוגיסטיים מחברה מקצועית.
  5. להבטיח את ביצוע הפעילויות ברמה גבוהה ובאופן מקצועי.
  6. לעבור מהוצאה קבועה להוצאה משתנה תוך צמצום עלויות ושיפור רווחיות.
  7. לצמצם הוצאות והשקעות במערך לוגיסטי על ידי שימוש במערך קיים של קבוצת פרידנזון.
  8. לפעול באמצעות מומחים שישפרו את השירות ללקוחות הסופיים.
  9. לייצר גמישות תפעולית ולקבל פתרון העונה במדויק לצרכיכם ולדרישותיכם.
  10. לצמצם את רמות המלאי ולהעלות את רמת הדיוק ואמינות המלאי.

התשתית הלוגיסטית של פרידנזון בפריסה ארצית ובינלאומית מאפשרת לה לספק מענה מקיף לשלל סוגי השירותים וזאת באמצעות ציי רכבים להובלה יבשתית, סוכני מטען בפריסה גלובלית, ציוד מקצועי לניהול פרויקטים מורכבים ומרכזים לוגיסטיים לניהול מלאי ומטענים.

פרידנזון חרטה על דיגלה ערכים של אמינות, מקצועיות ושירותיות. החברה עובדת על פי תקנים בינלאומיים מחמירים ומיישמת מערכות ניהול איכות על מנת להבטיח עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות השירות.

שיתוף

מאמרים נוספים