חדשות

פרויקט שינוע להקמת מתקן אמוניה לחיפה כימיקלים

מובילים בענק!

אנחנו גאים להשלים פרויקט לוגיסטי ייחודי ומורכב ביותר להובלת 3 מגדלים חורגים וציוד נלווה עבור הקמת מתקן אמוניה במישור רותם ע"י חיפה כימיקלים.

מתקן האמוניה נבנה בימים אלו בדרום הארץ ומחליף את המתקן הישן שהיה בחיפה ונסגר/
המתקן נבנה ע"י SAIPEM – אחת החברות הגדולות בעולם המתמחה בפתרונות בתחום האנרגיה והתשתיות.
הציוד המורכב הגיע מדרום קוריאה באניית מטען כללי מתמחה, בעלת מנופים עצמיים לפריקה וטעינה וכלל בחלקו 3 מגדלים עם מידות שלא רואים בכל שנה:
שתי יחידות באורכים של כ- 38 מטר כל אחת, ויחידה גדולה ביותר אשר השתרעה לאורך של 57 מטר ומשקלה עלה על 125 טון!!!
אז איך מבצעים שינוע יבשתי למטען כל כך גדול?

מתכננים לפרטי פרטים את כל הפעולות הנדרשות:

בחינת מסלולי הובלה ובדיקות מיוחדות לרדיוסי סיבובים וסימולציות ממוחשבות נוספות
פריקת הציוד מהאנייה ע”ג ציוד מיוחד- עגלות הידראוליות שעליהם הורכבו “שולחנות מסתובבים (Turn Tables) ” שיאפשרו תמרון בתוואי הדרך, לוחות פיקוד, היגוי אחורי וכו’.
עבודות ריתוכים ובניית מתקן מיוחד לעיגון וקיבוע המטען שהותקן ישירות ע”ג המטען ולציוד ההובלה שלנו.
ביצוע שלל תיאומים מול מס’ רב של רשויות אשר בוצעו מבעוד מועד.
הסרת מכשולים בתוואי הדרך אשר בוצעו לילה לפני ההובלה על מנת לאפשר מעבר בטוח עם המטען.
ליווי משטרה מסיבי שכלל עשרות ניידות ושוטרים, צוותי מכונאים וטכנאים של הקבוצה, רכבי גיבוי, צוותי הנדסה ועוד.

ההובלה המורכבת בוצעה ב- 2 לילות עם ליווי משטרה מסיבי שכלל עשרות ניידות ושוטרים, צוותי מכונאים וטכנאים של פרידנזון, רכבי גיבוי, צוותי הנדסה ועוד.
בשל אופיו של המטען הנסיעה היתה בממוצע של 20 קמ”ש וצוותי פרידנזון תפעלו את הציוד המורכב לאורך כל הדרך.

הצוותים שלנו עמלו והתכוננו לאירוע המורכב מס’ חודשים.

הנהגים, הצוותים וההנהלה הכינו את הקרקע בצורה המיטבית ליום הביצוע וההובלה בוצעה באופן איכותי ועפ”י התכניות המוקדמות שהוכנו.
אנו מאחלים לחברת חיפה כימיקלים בהצלחה רבה עם המתקן החדש והמתקדם.
נמשיך להעניק שירותים לוגיסטיים מדלת לדלת, הודות לניסיון רב השנים וציוד התובלה המיוחד שלנו המאפשרים לנו לבצע תובלה מורכבת למטענים מיוחדים תוך גמישות תפעולית ומקצועיות ללא פשרות!

שיתוף

מאמרים נוספים